Основними завданнями бібліотеки закладу є:
гуманізація виховного
процесу, що виражається в створенні умов для всебічного розвитку особистості;
для спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання;
підтримка та
укріплення шкільних традицій, що сприяють створенню загальношкільного
колективу;
анкетування
читачів бібліотеки з метою виявлення їхніх уподобань;
виховання
бережливого ставлення до шкільних підручників.
Особлива увага буде приділятися широкій популяризації української літератури, літератури з питань освіти, історії культури українського народу і вихованню за допомогою цієї літератури поваги до рідної мови, національно-культурних і духовних надбань нашого народу. Надання допомоги вчителям у науково-методичній роботі, у вивченні досягнень педагогіки й психології, нових педагогічних технологій та їх застосування на практиці. Формування правової культури читачів, громадянськості, патріотизму, поширення інтересу до історії рідного краю. Покращення диференційованого обслуговування користувачів бібліотеки; організація книжкового фонду з урахуванням змін інтересів читачів. Забезпечення можливості найбільш повного й швидкого доступу до інформаційних ресурсів. Головна мета шкільної бібліотеки – надання допомоги учням і педагогам у забезпеченні їхніх інформаційних потреб. Успішна реалізація цієї мети можлива лише за умови грамотного планування всієї діяльності бібліотеки.
Особлива увага буде приділятися широкій популяризації української літератури, літератури з питань освіти, історії культури українського народу і вихованню за допомогою цієї літератури поваги до рідної мови, національно-культурних і духовних надбань нашого народу. Надання допомоги вчителям у науково-методичній роботі, у вивченні досягнень педагогіки й психології, нових педагогічних технологій та їх застосування на практиці. Формування правової культури читачів, громадянськості, патріотизму, поширення інтересу до історії рідного краю. Покращення диференційованого обслуговування користувачів бібліотеки; організація книжкового фонду з урахуванням змін інтересів читачів. Забезпечення можливості найбільш повного й швидкого доступу до інформаційних ресурсів. Головна мета шкільної бібліотеки – надання допомоги учням і педагогам у забезпеченні їхніх інформаційних потреб. Успішна реалізація цієї мети можлива лише за умови грамотного планування всієї діяльності бібліотеки.
Бібліотека у школі — одна з найважливіших
ділянок роботи. Вона допомагає реалізувати державну програму національної
освіти і виховання дітей, вирішує це завдання своїми методами і засобами у
загальному плані навчально-виховного процесу школи і разом з педагогічним
колективом Планування роботи шкільної бібліотеки є складовою частиною
планування школи. При складанні плану доц.ільно враховувати Закони України «Про
освіту», «Про бібліотеку і бібліотечну справу», «Положення про бібліотеку
середнього загальноосвітнього закладу». Важливу роль відіграє шкільна бібліотека в засвоєнні шкільної програми,
організації навчальної діяльності та дозвілля дітей.
Напрямки
діяльності бібліотеки
Робота з учнями.
Уроки культури
читання.
Бібліографічні
огляди.
Інформаційні ті
інші огляди літератури.
Доповіді про
навички роботи з книгою.
Предметні тижні.
Підтримка
загальношкільних заходів.
Семінар шкільних бібліотекарів
31 березня 2017 року в ЗОШ І ступеня №25 було проведено семінар для шкільних бібліотекарів міста Чернігова «Шкільна бібліотека - центр виховання культури читання». Виступаючі – методист МЦ управління освіти Борсук В.Я., директор ЗОШ І ст. № 25 Кириленко Н.М., зав. бібліотекою Андрушко Л.А. акцентували увагу на те, щоб в роботі шкільних бібліотек необхідно використовувати різні форми та методи індивідуальної та масової бібліотечної роботи щодо формування творчої, ерудованої особистості, вихованні культури читання дитини, адже шкільна бібліотека покликана зіграти велику роль в якісній освіті вихованні культурної людини.
Зав. відділом інформаційної та довідково-бібліографічної
роботи Чернігівської обласної бібліотеки для дітей Волченко О.М.
представила огляд періодичних видань для дітей, які надходять до бібліотеки. Жиркова Н.В.
практичний психолог ЗОШ І ст. № 25 надала поради як викликати інтерес до
читання у сучасних дітей. Власним
досвідом з обслуговування користувачів з особливими освітніми потребами у
шкільній бібліотеці поділилася зав. бібліотекою ЗОШ І-ІІІ ст. № 30 Мороз Л.М.
Немає коментарів:
Дописати коментар